Indkaldelse til 3 x generalforsamlinger i Støtteforeningen for FB, Fynslund Hallen og Fynslund Boldklub

GENERALFORSAMLING

Støtteforeningen for Fynslund Boldklub, Foreningen Fynslund Hallen samt Fynslund Boldklub indkalder til 3 x generalforsamlinger i Fynslund Hallen

Torsdag den 23. februar 2017 med start kl. 19.00!

  ——————————————————————————————————————

Støtteforeningen for Fynslund Boldklub:

DAGSORDEN ifølge vedtægter.

Fynslund Hallen:

DAGSORDEN:

  1. Valg af dirigent og skriftfører
  2. Aflæggelse af bestyrelsens beretning
  3. Aflæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse
  4. Fremlæggelse af budget til godkendelse
  5. Vedtægtsændring: §16, 2. sætning ændres til:  ”Bestyrelsen skal endvidere bemyndige 2 personer, til at administrere bank- og girokonti mv. vedrørende de løbende forretninger i driftsmæssig henseende.”                                                
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af medlemmer til bestyrelsen
  8. Valg af suppleanter
  9. Valg af revisor
  10. Eventuelt

Forslag der af medlemmer ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal være indgivet til bestyrelsen senest 2 uger før generalforsamlingen.

           — Pause —

 Fynslund Boldklub:

DAGSORDEN:

  1. Valg af dirigent og protokolfører
  2. Formandens beretning/er
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse og udvalg
  6. Valg af bestyrelsen i henhold til § 7-1
  7. Valg af udvalg i henhold til § 7-2
  8. Valg af suppleanter i henhold til § 7
  9. Valg af revisorer
  10. Eventuelt

Forslag, der ønskes behandlet, skal være formanden for FB i hænde senest 4 x 24 timer før generalforsamlingen.

 (Se mere på opslag i Fynslund Hallen og på foreningernes hjemmesider)

På foreningernes vegne

Fynslund Boldklub

Vel mødt!